Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 82

Випускники Школи соціальної роботи - 2013: три шляхи

Про свої професійні досягнення за рік після закінчення магістратури в Могилянці розповіли три випускниці Школи соціальної роботи ім. Володимира Полтавця Дарина Степанченко, Наталія Бондаренко та Станіслава Трухан. Дівчатам було запропоновано у вільній формі надати про себе таку інформацію: 

  1. Організація, де я працююю
  2. Посада, основні обов`язки
  3. Мотивація: чим мене приваблює моя професійна діяльність 
  4. Очікування, враження, оцінка ефективності отриманої освіти в професійній діяльності
  5. Щось від себе:)

 

Ось що з цього вийшло...

 

Дарина Степанченко: PR у благодійному фонді

 

1280855_4026262230578_1637227868_nНаприкінці 3 курсу, мені зателефонувала моя керівниця курсової роботи - чудова викладачка, відомий науковець і просто надзвичайна людина, - Романова Наталія Федорівна. Вона запропонувала підмінити її в одному відрядженні. Так я опинилась у Кишиневі, а за тиждень і у 2-річному міжнародному соціальному проекті «Консолідація неурядових організацій та місцевих органів влади в Молдові та Україні для сприяння соціальній інтеграції випускників закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування». Оце вперше я зрозуміла, що таке працювати із закордонними партнерами; як складно і водночас весело контактувати із різноманітними соціальними службами; що є справжній ДЕДЛАЙН і яка вона зарплата щомісяця.

 

За місяць мій тріп у соціальній сфері привів мене у Державний інститут сімейної та молодіжної політики. Саме тоді я вперше купила бланк трудової книжки. Працювала я там три роки. За цей час зі мною трапилось багато захоплюючих і цікавих речей: міжнародна конференція у Тбілісі на 5 днів, написання державної доповіді ВРУ, ПУ та Кабміну, круглі столи, багато аналітичної роботи і надзвичайно приємні та цінні знайомства.

За три роки у ДІСМП було безліч проектів. Я асистувала на тренінгах, організовувала конференції, проводила соціологічні дослідження, писала аналітичні звіти, вела професійний блог, навчилась оперувати WordPress та Joomla, вперше називала викладачів колегами. Разом із ними ми писали тренінги, посібники і статті. І який це був кайф, коли на захисті свого бакалаврського, та й магістерського диплому, у списку літератури я бачила своє власне прізвище. Одним словом, це був безцінний досвід, що дозволив мені зробити очевидний висновок: працювати у державній установі - це намагатися робити значущі речі за невеличку зарплатню.

 

10366045_821566464533326_8318254013531545117_nЗараз я працюю спеціалістом із зв’язків з громадськістю….І так, доречі, окрім мого меджору (основної дисципліни), я маю диплом про мій майнор (сертифікатна програма із зв’язків з громадськістю). Tож після випуску із бакалаврату я мала аж три дипломи: державний диплом за спеціальністю «Соціологія (соціальна робота)», «Диплом про опанування сертифікатної програми із зв’язків з громадськістю», а також почесний і вистражданий Диплом Могилянки. А ще, як і більшість випускників ШСР, я мала цілу купу різних сертифікатів про проходження тренінгів.

 

 

Але дипломи – це не головне. По закінченню Могилянки, я отримала те, що можу назвати своїм основним здобутком. Я отримала цінне і розгорнуте резюме: починаючи від fluent English та досвіду роботи, закінчуючи переліком публікацій і волонтерської роботи, що так цінується закордонними роботодавцями.

 

 

Отож, Школа соціальної роботи дає глибокі професійні знання, можливість отримати досвід роботи, вона дає безліч перспектив. І найголовніше, вона дала мені друзів, найближчих. І величезну мережу соціальних контактів, а це навіть дорожче за зарплатню. Світ соціальної роботи в Україні тісний та затишний, мені подобається там працювати. Людоньки, вступайте до ШСР, у нас круто!

 

 


 

Наталія Бондаренко: HR у банку

TWYEEA9UVIkОрганізація: Банк Unicredit

 

Посада: Бізнес партнер з персоналу. 

 

Займаюсь підбором персоналу на масові вакансії, заповненням вакансій, виконанням внутрішніх переведень співробітників (технічних та мотиваційних), релокацією співробітників з інших регіонів. Це організація співбесід, узгодження з усіма інстанціями. Вирішення питань з топ-менеджментом щодо їхнього персоналу: ріст, переведення, аналіз атмосфери серед співробітників, вирішення питань щодо матеріальної допомоги, підвищення зарплати, бонусів. Робота зі студентами, участь у конференціях, ярмарках вакансій, стажування, співробітництво з ВНЗ, укладання угод про практику. Координація корпоративного навчання співробітників англійської мови. Проведення тренінгів для новоприбулих співробітників. Складання різноманітних звітів із заповнення вакансій, з випробувального терміну тощо. Й купа всього іншого, що виникає по ходу роботи.

 

Матеріальної мотивації немає, був один тренінг підвищення кваліфікації, але малоефективний. Є особиста мотивація: бажання працювати в галузі HR, постійне спілкування з людьми. Кожного дня я приймаю якийсь виклик, вирішую цікаві задачі. Радість від того, что допомагаю людям знайти роботу. Дуже мотивує колектив, тому що моя колега дуже багато в мене вкладає й багато чому вчить. Хочеться на неї рівнятися, а це мотивує працювати.

 

Від себе можу додати, що Могилянка дуже багато дає: від базових знань до уміння правильно організувати роботу, вникнути швидко й самостійно, зачепитися. Але є недоліки, щоправда це стосується саме моєї роботи: завчені постулати в соц.роботі заважають в HR. Як роботодавець, я на випускників Могилянки дивлюсь з великою цікавістю.

Станіслава Трухан: просування інноваційних проектів та наукова діяльність

 

10407971_804713179540673_7249840463425485724_nПосада: Спеціаліст з моніторингу та просування інноваційних проектів.

 

 

 

Організації:

 

1. Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (LHSI) 

 

 

2. Всеукраїнський благодійний фонд «Соціальна співпраця» (Благодійна ініціатива «Турбота&Підтримка»)  


 

Основні обов’язки:

  1. Проведення соціологічних досліджень.
  2. Аналіз ринку благодійності, пошук та впровадження інноваційних методик роботи.
  3. Співпраця зі спонсорами, укладання угод та моніторинг їх виконання.
  4. PR.

 

 

Інша діяльність:

 

Основні заохочення, по факту, базуються на тому, які фахівець ставить перед собою пріоритети та до чого дійсно прагне у професійній діяльності. От для мене, наприклад, основними пріоритетами є успішна фінансова складова (висока заробітна плата, можливість працювати в кількох установах), можливість займатися науковою діяльністю та будувати наукову кар’єру (написання дисертаційної роботи, наукових статей та книг, участь у конференціях та круглих столах присвячених актуальним суспільним питанням, проблемам) та робота в менеджменті (не безпосередньо робота з клієнтами, а управлінська сфера).

 

Відповідно до зазначених мною пріоритетів, можу впевнено сказати, що завдяки повній вищій освіті та співпраці з НаУКМА мої цілі успішно реалізовуються; я задоволена тим, яким чином розвивається моя кар’єра.

1512754_847963521882305_9216044565233345484_n

 

Можу також впевнено сказати, що освіта, отримана мною у ШСР НаУКМА є високої якості, з  поєднанням теоретичних та практичних методик. Завдяки останнім, я мала можливість набути певного професійного досвіду вже під час навчання. Я ознайомилася із різними сферами діяльності соціальних працівників та соціологів, їх перспективами та можливостями, проаналізувала ринок праці та попит на певний вид діяльності, побачила які групи клієнтів соціальної роботи та проблематика роботи мені є цікавими, а які ні. Це великий бонус ШСР – практична зайнятість студентів!

 

Зараз, працюючи, я усвідомлюю ще більше, що навички та знання здобуті у ШСР НаУКМА, в поєднанні з досвідом практичної діяльності – це джерело кар’єрного успіху, поваги колег та наставників.

 

Любі абітурієнти, вступайте до ШСР, якщо вам цікаво працювати з кризовими групами населення, допомагати змінювати світ на краще, сприяти у вирішенні соціальних проблем на різних рівнях, досліджувати їх. А якщо вам цікава робота у сфері якісних та кількісних досліджень, теоретичний та практичний аналіз даних та більш стабільна фінансова сторона роботи – то вступайте на соціологію:)

 

Панна Станіслава також повідомила, що охоче проконсультує абітурієнтів, розповість про навчання в Могилянці та порадить, де шукати себе в світі соціальної роботи! Пишіть до Станіслави на Facebook: https://www.facebook.com/stacy.trukhan

 

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна